lite halvt random som du kan skita i att läsa då endast jag förstår

Har ej någon bild eller något att lägga upp. Inte mycket att säga heller. Men har svintråkigt så lets skriva om min dag. Dagen började med bad på stranden, var stora vågor så jag och Vendela spenderade den mesta tiden på att rulla i dem och slipas mot stranden. Solade även tio min non-stop (längsta på hela semestern!!!!!!!!!!) och vart bränd. Kan ej sola längre en fem min. Senare tog vi även en bild med kära kukuruska efter att han sprutat nutella på oss. På kvällen åt vi middag hela familjen plus gudbror. Efter det var vi på dejt men några turksvenskar, skoja inte dejt. Roligt sådär. Linc aka delfinen stirrade även på oss hela dagen as usual. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback