Tyskland 2011

Första gången:
Random gamling med gosedjursapa

Åkte igenom Tyskland, stannade endast där för att äta och när vår bild gick sönder. Kom en snäll audi-gubbe och fixade det till oss.

Andra gången:
Fet Tyskland-hotell-buffe



Tyckte det var onödigt att sova i Frankrike med tanke på att klockan var 21 och staden var död. Så vi åkte till Tyskland, kommer knappt ihåg något. Bara lite. Jag åt en nutella fylld croissant medans jag sov och halvvaknade halvvägs och känner nutella kräm komma in i munnen och ba wtf. Sen somna jag och åt up resten när jag sov. Åt en fatma frukost buffé som jag alltid gör när vi är i Tyskland.

Tredje gången:
Åt sjukt goda kakor

Dök i sängen från en stol ett flertal gånger

Letade efter hotell i cirkus 3 timmar. Hittade ett, sov i sköna tyska sängar och åt en god frukost. Åt även thai-mat med pappa medans mamma och Jelena åt sushi.

Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Gå gärna in och tävla om detta moderna halsband med kors hos PRJ: http://prettyrandoms.blogg.se/2011/october/tavling.html



Ha en trevlig helg!

2011-10-15 @ 14:38:50
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback