torsdag-söndag

Sov hos Vendela i torsdags som sagt. Vi åt en massa gott och tittade på en massa Desperate Housewives. På morgonen hann vi titta på två delar till. Hann och hann, vi kom lite sent till skolan, men det var värt det. Efter skolan åkte jag till henne för jag hade glömt lite saker. Vi tittade på mer DH, drack te, åt nudlar, hjälpte Gerhard att fixa skit. Sen hämtade pappa mig och jag glömde mina saker ändå haha.

Hade dans på fredag. Dansa i klackskor i en och en halvtimme = sjuk träningsvärk. Åkte sen på Wilhelms 1-årskalas. Vart en massa efterätter. 6 olika som jag åt, fanns en massa mer. Åt vit chokladmoussetårta, mörk chokladmoussetårta, äppelpaj, jordgubb & rabarberpaj, chokladminipajgrej, kokosbollar. Fyfan vad jag mådde dåligt efter det. Somnade på golvet när jag kom hem.

Var på 30-årsfödelsedag i lördags. Åt en massa gott där också. Under den här veckan har jag ätit 13 olika efterrätter. 13 olika efterrätter! Fyfan. Hjälpte till där och så.

Åkte till stan idag med Jelena och utnyttjade mitt 2000-kr presentkort på topshop som jag vann förra veckan. Köpte tre saker i stan, lägger upp bilder snart. Färgade också mitt hår nyss (två gånger), lägger nog upp bild på det när det torkar.

Kommentarer
Postat av: Natalija Markubitch

Jävla fatmas, dela med er!

2011-10-19 @ 13:50:03
URL: http://nmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback