i tried to say i'd be there

I lördags sprang jag toploppet och fick en goodiebag. Åkte sen till Sofia och sov där med henne och Rebecka. Vi tittade på 'Titta vi spökar', 'Sex and the City the movie' och 'Livet enligt Rosa'. Typ tjugo minuter av en annan film också. Åt lite gott och låg i sängen för det mesta. Somnade någon gång runt två-halv tre och vaknade nio. Vi gjorde scones (fjärde gången för mig den här veckan, hej beroende) till frukost och titta lite på film innan jag gick.

Åkte tolv, tittade på pappas basket match, de vann. Somnade i bilen, åt tacos hemma, pluggade äckel serbiska och grät för att jag inte fattade ett skit, som vanligt då. Jag tror fan inte att jag någonsin pluggat serbisk utan att gråta. Åt sen två scones med sylt. Sen två knäckebröd med svamp. Mums. Har lyssnat lite på musik och ska nog titta på Desperate Housewives nu. Bajenmatch imorgon, yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback