Sov över hos Vendela i torsdags. Vi sov endast någon timme. Drack en massa energidricka och åt en massa gott. Vi pluggade typ hela natten också. Försov oss lite men kom till skolan i tid. I skolan var det ett stort SO-prov som jag tror gick ganska bra. Natalija sov över hos mig i lördags. Vi tittade på film och på halva säsong 1 av Jersey Shore. Gjorde även tacos dagen därpå. Annars har jag typ bara pluggat den här veckan och sitter i mitt rum nu och pluggar matte/tittar på Desperate Housewives.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Sv - Jag tänkte göra chokladbollar. Eller jag gjorde det först men smeten var så äcklig så slängde allt i pappaerskorgen

2011-10-27 @ 08:30:55
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback