2 ½ men


Hade en massa föreläsningar/seminarium i skolan. Åkte från skolan runt ett för att vara 'modell' för min kompis som skulle fixa mitt hår. Hon går på frisörlinje och de hade en uppgift om att styla någon så att den ser ut som man gjorde under renesansen (stavning?). Så tre tjejer fixade med mitt hår. Lockade, tuperade, satte upp, etc. i två-tre timmar och gissa om mitt hår var tovigt efter. Duschade igenom det med en massa balsam nu. Träffade sen Jelena, hon köpte kakor på subway åt mig och vi gick hem. Var ute på en promenad nyss, duschade sen. Ska nu titta på 2½men och äta popcorn. Plus plugga lite på reklamen. Lägger sen upp outfit och före-efter bild på håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback